Baby, I stay in love with you

Jag kan inte hitta ord för hur mycket jag älskar dig, inte
ens dom tre orden räcker till. Du finns alltid där och du
har följt mig genom både motvindar & medvindar.
Alla jobbiga dagar som varit har du vänt till något bra,
även fast allting är jobbigt och man är på botten så blir
man så himla glad av att bara få ha dig i närheten.
Och dina tröstande ord, vad vore jag utan dom?
Jag har så mycket att tacka dig för och jag vet inte riktigt
hur jag ska kunna göra det, jag förstår inte hur du orkat
med mig. Men det är ett stort bevis på hur stark våran
kärlek till varandra är.
Så många hinder vi stött på & vi har klarat dom alla, så
länge vi har varandra så klarar vi exakt allting.
Och jag vet att jag sett många saker helt omöjliga och att
jag helst bara velat gett upp, men du har alltid funnits där
och fått mig på andra tankar.

Det är helt ofattbart hur vi klarat allting och vi har kommit
varandra så nära under dom här månaderna.
Du kan mig utantill och du är den enda människa i hela
världen som jag litar på till 100 % och du är min bästa vän.
Min bästa vän som jag vet att jag alltid kan komma till, som
jag kan gråta ut hos och som jag verkligen kan skratta med
på riktigt.

Jag vill tacka dig, för att du stöttat mig så mycket att det inte
spruckit när massa försökt förstöra. Jag är så glad att det
inte finns någon i hela världen som kan få det vi har att brista.
du är mitt allt, hela min värld.
Jag älskar dig Peder Håkansson, vi är oslagbara tillsammans!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0