/ .

Jag varit duktig och sökt sommarjobb på säkert 10 olika
ställen! Så nu är det bara att hoppas på att någon hör av sig.
Såklart så valde jag ju ställen inom vården för att det är där jag
trivs mest & det är inom vården jag vill vara.
Ganska fränt att jag insåg redan när jag gick i 6an vad jag ville
gå på gymnasiet och vad jag ville bli, klart det har ändrats lite.
Först ville jag bli obducent, skära i lik och så vidare.. men nu
efter att jag fått pröva på att vara med förlossningar och varit
på bb så känner jag hur grymt roligt det skulle vara att bli barn-
morska. Fast det är som våra lärare säger, det kommer säkert
ändras en massa. Jag minns när vi började ettan och våra lärare
frågade vad vi ville bli, då sa alla barnmorska. Nu är det allt från
sjukgymnast till sjuksköterskor och vissa vill bli undersköterskor.
Men jag vill iallafall läsa vidare och bli något mer, kanske inte direkt
efter. För man lär vara ganska skol less, men senare.

Nu har vi just varit & handlat, jag och mamma. Köpte lite muffinsformar
och blockchoklad för sist jag skulle baka fanns det inte hemma och då
förstördes min kväll ungefär ;p vet inte vad det blivit med mig, men det är
så otroligt roligt att baka. Visst, jag kanske inte bakar så komplicerade
bakverk, men det är ändå roligt!

Mamma håller på att göra piroger & jag måste säga att jag håller på att dö
av hunger, har aldrig ätit hemmagjorda piroger men det låter som att det är
jätte gott, allting som mamma lagar är gott så jag behöver nog inte oroa mig : )

Ikväll blir det nog bara en massa mys, äta gott och kanske umgås lite med
Linnea : ) var så längesen vi sågs på riktigt känns det som, så det ska bli jätte
roligt, du är fortfarande den bästa.

  
Jätte, jätte gamla bilder. Men jag älskar dig lika mycket då som nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0