/ .

Nu har jag två sommarjobb på g! så himla roligt det känns.
Två stycken som har skrivit att dom är jätte intresserade av
att träffa mig och vill träffa mig så fort som möjligt för att prata
jobb i sommar, det känns kanon. Trodde jag skulle bli nekad
från alla ställen faktiskt, men ikket det. Fast stället jag älskar &
stället som jag verkligen vill vara på och vet om att jag trivs på
har inte ens läst mailet, så man får väl se vad som händer fram-
över. Inte dåligt om man får jobba mycket i sommar, klart jag ska
vara ledig lite också. men tjäna pengar är mycket bra!

Idag följde peder på arbetsförmedlingen, det gick jätte bra : )
Han ska fara på någon träff och sen är det väl folk som ringer
ifall han får jobb. Tur han har jobb hos Patrik i sommar : )
Sen efter det for vi med pappa på expert & kollade in en bärbar
dator, så det blir nog en därifrån om lite mindre än en månad.
Pappas krav är däremot att jag ska sluta snusa, så vi får väl se
hur det går med det. Men jag ska nog klara det, jag vill ju så då
borde det ju gå. Men det är så förbannat svårt, alla säger att det
är så himla lätt. Men suget efter den där snusen när man just ätit,
eller när man just klivit upp tar över, det är helt sjukt ;p

Så nu sitter jag här proppmätt efter att ha ätit mammas goda pann-
kakor med hallonsylt, huuuuuuuur många som helst! dom är så go.
Vet inte riktigt vad det blir ikväll, kanske ställer mig och bakar lite choklad-
muffins. Nu har jag ju alla ingredienserna så : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0