: )

Nu har jag just varit & fixat sommarjobb, på skytten : )
pratade med chefen i cirka tio minuter, hon kände igen
mig och frågade på vilken avdelning jag ville vara.
Så sa hon att dom behövde folk hela sommaren men
8 veckor skulle jag få jobba : )
Hon gick igenom vilket datum jag skulle börja och sa
vilka dagar jag ska vara på inskolning nu under påsk.
Så himla glad jag är över att jag redan fixat sommar-
jobb, trodde jag skulle vara för lat men ikket ; )
Så nu är det fixat, jag ser bara pengarna framför mig &
såklart alla söta tanter & farbröder som jag ska få tillbringa
sommaren med : )
Så har mamma och pappa pratat om att åka upp till fjällen
på påsk, så nu längtar jag ännu mer!

Och idag har jag börjat fundera på vad jag vill göra på min 18 -
års dag. Ska bjuda några av mina närmsta & boka spa på hotellet,
äta gott och bara bada en massa : ) kan faktiskt inte bli bättre.
Många vill säkert supa sig dyngfulla på sin 18års dag, men nej.
jag vill komma ihåg min dag som något speciellt : )
Så det blir toppen!

Nu sitter jag här & har hicka i sinne, peder tycker att det är jätte roligt
och skrattar åt mig hela tiden ;p men det ska han få igen för ; )
Idag blir det att äta gohamburgare och ikväll blir det bara massa mys
framför tvn, ska ta tag i mina läxor i helgen också så dom är gjorda när
skolan börjar på måndag.

jag älskar dig Peder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0