fortsätt simma, fortsätt simma!

Nu sitter jag här med två nyttiga mackor + tomat, mums!
och såklart ett stort glas mjölk. (som jag inte borde dricka
för min mage pajjar då, men jag kände att det behövdes.)

Kom just hem från badhuset, jag & Frida var duktig och
simmade 50 längder ikväll, inte illa pinkat!
Var riktigt skönt & dessutom att kunna prata och simma
samtidigt, tiden går så mycket fortare då.
Och så måste jag säga att det kändes så otroligt skönt
att träffas & umgås, kan inte hitta ord för hur mycket du
betyder för mig
Frida. Vi har varit kompisar sen vi var tok-
små & håller fortfarande ihop i vått och torrt, du ställer
alltid upp & är underbar när det gäller att lyssna.
Det tackar jag för!


Nu sitter jag bara här & håller på att somna, man blir riktigt
trött av att simma så länge. Men det är en skön känsla : )
Mamma är så söt som har jobbat hela dagen och inte varit
hemma en minut & ändå ska hon ställa upp och färga mitt
hår ikväll, söt mamsen. 

J a g ä l s k a r d i g p e d e r
d u ä r m i t t a l l t !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0