HAHAHA!

Jag håller på att skratta ihjäl mig, någon fjant har skaffat
en blogg och skriver om en massa människor i Lycksele.
Så kallade rykten och det är ju så förbannat tragiskt men
samtidigt så sjukt roligt att personen älskar att sprida rykten ;p
Och ännu fjantigare blir det ju när personen inte ens vågar
lämna ut namn utan skriver bara första bokstaven, hahaha!

Nog för att jag visste att det snackades mycket skit i Lycksele,
fast det är värre någon annanstans. (nämner inga namn.)
Men att man skaffar en blogg och verkligen orkar hålla på &
dessutom hålla reda på alla människor i lycksele och vet precis
vad dom gör.

På sin blogg ska man skriva om saker man gör, saker man gillar
ja man ska skriva om sig själv eller liknande, men jag har märkt
att vissa människor älskar att skriva skit om andra och såna bloggar
är det nog inte många som läser.
Men det är bara att fortsätta skriva bruden, något måste du ju fördriva
din tid med lilla gumman : )

Nu ska jag och älskade Hanna på bio snart, myyyyys :))
Kommentarer
Postat av: jävligt lättroad

vad heter bloggen du skrev om?

2009-03-13 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0