24 Mars - 09.

Då var det tisdag & idag har jag varit duktigt och varit på alla
lektioner, imorse hade vi engelska & jag skrev klart det andra
som man skulle skriva om i loggboken. Sen hade vi Ronnie
och vi gick igenom mitt prov & det gick jätte bra! Så fick jag veta
att jag ligger ungefär på vg nivå, så det är inte fyskam.
Nog för att man inte är speciellt seriös på hans lektioner, känns
som att man bara pratar bort tiden, för det känns som att man
inte lär sig speciellt mycket. Egentligen så har man bara lärt sig
hur man ser film på hans lektioner ;p men det går ju det med.
Sen hade vi lunch och efter det hade vi bara naturkunskap kvar
för dagen, det gick ju väldigt framåt för jag & frida med vårat
arbete om biobränsle ;p speciellt när vi inte kan förkorta meningar ; )
men lappi hjälpte oss, det tackar jag för : )

Efter skolan ringde mamma & sa att det var nästan ingen på gymmet
och att bandet var ledigt så vi tränade då istället för nu ikväll : ) skönt var det.
Sen for vi på pizzan och tog med oss mat hem, blandsallad blev det för min
del, mums!

Nu kom jag just hem, har varit och övningskört nästan två timmar tror jag.
Kul var det vill jag lova, mamma & pappa tycker att jag är jätte duktig på att
köra bil. Så det är ju ett plus : )
Förresten så ringde mamma till Kaj idag och jag har min första körlektion
på lovet! han hade sagt att vi skulle fixa så jag hade körkortet innan juni!
haha, han verkar vara så söt ;p

Kommentarer
Postat av: mia

mina galningar från lule kommer på fredag:p

du kan ju komma å dricka öl:p

2009-03-24 @ 17:01:56
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: mia

klart du är:p

varför skulle du inte vara bjuden

2009-03-24 @ 17:31:46
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: mia

jaa visst är jag söt..hihi

2009-03-24 @ 18:28:57
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0