hehey

Dagen har faktiskt gått bra om man bortser från magont
och huvudvärk, jag hoppas verkligen det går över snart
annars byter jag piller igen.  Men jag vill ha dom där pillerna,
det är dom enda som man inte kan få blodproppar av.
Imorse när jag kom på skolan fick jag veta att vi hade prov i
engelska, typ som nationella. Och jag hade inte en aning om
att det skulle vara idag ;p Men det gick tok bra ändå : )
Var skriftligt, fick två texter som vi fick välja mellan & skriva om.

Efter engelskan hade vi Ronnie och vi skulle läsa om invandring
& utvandring, lite drygt att sitta & läsa tusen sidor i en timme.
Och efter lunch hade vi bara naturkunskap kvar av dagen, jag och
frida slapp redovisa. Vi var ändå inte klara så det var lika bra.
Men jag har suttit sen jag kom hem klockan halv två och skrivit klart
hela arbetet, fixat med powerpoint & lagt dit en massa fakta.
Så nu är det inskickat & klärt! Då blir det redovisning imorgon.

När jag satt & väntade på att pappa skulle hämta mig efter skolan
så kom Jessica & var social en stund : ) tur vi ska umgås i veckan
någon dag för jag har saknat dig.

Nu har jag hjälpt pappa med att packa lite fika som dom ska ha med
sig till Holland, dom åker dit inatt. Pappa, Marcus och a-laget.
gud vad jag kommer sakna pappa ; / hua, gillar inte när han åker bort
sådär, det blir så tomt här hemma. Men han kommer hem dagen före
min födelsedag, så det är något att se framemot iallafall : )

Ikväll blir det badhuset med mamma :)
Ska träna och sola hade jag tänkt mig.
Alltid lika skönt!

mitt hjärta, jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0