Kärlek.

Klickade runt lite på internet & hittade det här testet
om kärlek. : )


Vad heter ni? Sara & Peder. 
Hur träffades ni? Första gången vi träffades och umgicks var nere i Hannas källare ; ) Annars så tvärträffades vi på tannbergssmässan en snabbis. Det kanske var första gången, äh :)
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 1 år : ) 
Är ni förlovade? Nej.
Har ni barn? Nej. 
Har båda körkort? Nej, peder har.
 Isåfall, vem kör bäst? jag kör bäst ;) eller ska jag vara ärlig så är det faktiskt han.
Kommer du ihåg det första han sa till dig? Haha, han sa så mycket se ja minns int allt ;) 
Vem sa "jag älskar dig" först? Det minns jag inte.
Vem är äldst? Peder
Vilka stjärntecken är ni? väduren (jag) tvilling (peder) 
Vem fyller först på året? Jag, April. Peder, Juni. 
Vem är längst? Peder ;p
Har ni jobb? nej, jag går skola & peder söker jobb!
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? Nja, kände & kände. Men vi hade pratat 3 år innan :)
Blev du kär vid första ögonkastet? Kär är ett starkt ord, men jag gillade honom otroligt mycket
Har ni någon speciell låt? Ja det finns flera låter som påminner mig om oss.
Har ni stora framtidsplaner?  jadå, vi har faktiskt bestämt att vi ska ha barn ;) (eller jag iaf ;p haha)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej.
Vilket är ert bästa minne? Finns så många!
Vem lagar bäst mat? Peder måste jag säga ;p
Hur många kvällar i veckan spenderar ni tillsammans? Nästan alla.
Ger ni alltid varandra en puss då ni ses? Ja, massor ;)
Bor ni långt ifrån varandra? Jao.
Litar ni på varandra? Ja
 Brukar ni bråka? Det händer ja. 
Vad bråkar ni då om? Det är olika.
Ringer eller sms:ar ni mest? beror på, mest sms kanske ;p
Brukar någon av er prata i sömnen? haha, kan hända
 Gillar ni varandras familjer? Ja, självklart!
Har ni samma musiksmak? Nja, vissa låtar.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0