läxa, läxa & läxa

jag är helt slut i kroppen & har skrivkramp till tusen!
Bilkörningen gick kanon måste jag säga, körde inne
i stan & inte ett enda kärringstopp! deni.
Sen körde vi vidare mot husbonlidn och sen vidare
mot rusksele, där vi vände. Och jag måste säga att
jag blivit riktigt duktig, pappa vågar ju till och med prata
i telefonen nu när jag kör & han måste inte heller säga
till mig vad jag ska göra hela tiden.
Så nu är jag faktiskt riktigt taggad för ett körkort : )

Sen jag kom hem har jag suttit med naturkunskapen, jag
måste verkligen säga att det är tur jag har tjurskalln.
Utan den skulle jag inte orka ta tag i allt skolarbete som vi
har just nu och jag skulle inte ens klara av det.
Först klippte jag ut två artiklar som jag missade tills idag,
så skrev jag två hela sidor om varför jag valt dom & även
vad dom handlade om.
Sedan skrev jag andra läxan som vi hade, jag har suttit
och skrivit 4 handskrivna sidor om inte fler och jag hoppas
verkligen att man inte behöver skriva dom på datorn!
Men jag har bara en uppgift kvar, tänkte ta mig en liten paus.
Älskling är så otroligt underbar som hjälper mig, måste säga
att jag blir imponerad av hur mycket han kan ; ) sötisn.

Nu ska jag göra mig en kopp te & fortsätta med skolarbetet.
Ska läsa på lite inför jägarexamen på fredag också!
Wish me luck!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0