Lite frågor & svar.

SOCIALT:
Hur många har du kysst? - Jag har faktiskt inte räknat.
Vem kramade du senast? -  Min underbara Peder
Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen aning faktiskt, jag hoppas på att ingen varit det mot mig. 
Har du pojk-/flickvän? -  Yes.
Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma.
Vem fick du senast sms ifrån? - Älskling.

FAVORIT:
31. Film? - Jag har verkligen ingen aning, jag ser inte så mycket på film och minns aldrig namnen på dom :p
32. Låt? - just nu? Jan johansen - Se på mig.
33. Mat? -  hm, jag vet faktiskt inte. PALT :D
34. Dryck? - Vatten.
35. Färg? - svart.
37. Stad? - Övik.
38. Land? - no idea 
39. Ämne i skolan? - Det är omvårdnad såklart : )
40. Människa? - Hm, finns tokmånga. Men jag måste nog säga Peder ändå, finns ingen som funnits där så mycket som han.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - HAHA, peder
42. Personen du kysste? -  jadu, gissa en gång ;p
43. Gången du spydde? - vet ej..
44. Gången du grät? - många dagar sen, tack & lov! 
45. Pizzan du åt? -  på tok för längesen
46. Gången du va i Göteborg? - aldrig varit där!
47. Gången du var i Stockholm? - Förr förra sommaren. och ännu förra sommaren med Linnea : ))
48. Gången du drack alkohol? - När jag var i Malå hos Maya.
49. Gången du var hög? - På vad? ;p

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda är myyycke roligt, men mys hemma är nog bäst ;)
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel.
55. Spindel eller orm? - Orm.
56. Natt eller dag - Dag, en solig sådan.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget av dom?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother.
60. Blont eller svart hår? -  Svart.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå/gröna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad såklart!
63. Göteborg eller Stockholm? - Inget av dom.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Både och?
69 Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många.
71. Personer du hatar? - Hahah, på tok för många idioter i denna värld
72. Gånger du varit full? - Tror du jag räknar?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - HAHAHAHAHA
74. Glassar du ätit på en dag? - säkert 10
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen skulle jag tro..
76. Gånger du haft minnesluckor? - hm?
77. Gånger du varit hög? - Ingen!
78. Personer, djur du saknar just nu? - jag saknar peder, tycker han ska komma hem :)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en gång kanske..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - peder
81. Ska du träffa imorgon? - min underbara opklass, och såklart peddaaan
82. Sjöng du senast för? - Mig själv.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Paz & hanna :)
84. Spelade du tvspel med senast? - längsen
85. Vert vill du på resa nu? - Va?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahaha, någon äre säkert 
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö..
88. Vem är söt? - peder, hanna, linnea, frida, frida och många fler :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - jag ska sova med peder, finns inge bättre.

VAD:
90. Gör dig glad? -  Värme, snus, älskling, vänner, träna. osvosvosvosvosvosv
91. Gör dig ledsen? - Folk som bara är ute efter bråk, svek och lögner
92. Vill du helst göra nu? - duscha ut hårfärgn från skalln 
93. Önskar du att du slapp göra? - vet inte?
94. Vill du ha nu? - Värme!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, pengar och pengar ;D
96. Längtar du till? - Sommarn.
97. Tycker du om dina betyg? - Dom duger :).
98. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte tog chansen med peder för nå år sen.
99. Är det bästa som hänt dig? - peder håkansson
100. Hur mycket är klockan? - 22:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0