Mysigt värre.

Kom just hem från bion, for dit med sötis hannabanana
och där träffade vi minsann Linnea & josefine, myspys!
Vi såg " I taket lyser stjärnorna " Den var faktiskt riktigt
bra, nog för att boken var bättre och det kändes inte riktigt
som att det var samma handling. Men det var värt vartenda
öre! Nu har jag just kommit hem & känner mig hur trött som
helst, men än får jag inte sova. Jag har en chipspåse, godis-
påse och en bra film kvar av kvällen innan det blir läggdags ; )

Vi ska mysa och se massa roliga klipp från bla parlamentet
& hjälp. Jag kommer bli pigg känner jag ;p

Nu ska jag gå och pussa på världens finaste peder!



Jag saknar min Frida!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0