Peder <3





Hur ska jag någonsin kunna tacka dig
för allting du gjort för mig?
Du är den som alltid stannar kvar när
andra går & du får mig att vilja kämpa
genom dom svåraste stunderna.
Jag minns hur jag mådde när jag träffade
dig, jag mådde inte alls bra. Men du lyfte
upp mig från botten och jag har aldrig mått
bättre än vad jag mår idag, med dig.
Du är den enda människa som kan mig utan-
till och den enda människa som jag litar på
till 100%.
Vi har så otroligt roligt tillsammans, du är inte
bara min pojkvän utan även min bästa vän.
Jag vet att jag kan säga allting till dig och det
stannar mellan oss, jag vet att du alltid finns
där när jag behöver.
Jag älskar dig så otroligt mycket och är så oerhört
glad över att få vara din.
Vi hade pratat i 3 år tror jag det var innan vi träffades
för första gången, tänka sig om vi hade träffats tidigare ; )
Tillsammans är vi oslagbara & våran kärlek övervinner allt.
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0