!!!!!!!!!!!!

Jag är så fruktansvärt less på människor som ser något nöje i att förstöra
mellan två människor som verkligen älskar varandra, jag är less på att ni är
så himla ego & bara tänker på hur ni själva mår.
Förstår inte varför folk inte kan sköta sitt eget istället för att försöka få andras
förhållanden att spricka.
Har min pojkvän setts på samma affär som hans ex så kommer folk på att
skriva till mig att dom haft det så himla mysigt och att dom helst knullat på ICA.
 JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT LESS!
Förstår inte hur ni orkar, under dom här 10 månaderna jag och peder haft
tillsammans så har det bara kommit nya saker hela tiden.
jävla idioter.
Kommentarer
Postat av: Mia

vem är de som försöker förstöra??vad är de som har hänt?..om folk är idioter kan man inte göra något åt de bara lägga örat till för de bara du som vet hur saker ligger till..säger bara lala lala när du hör saker låtsas som att dom inte finns..tänk på allt bra i stället..

2009-03-06 @ 22:09:55
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG !!!! Kolla den här bruden , hon tycker djurplågeri är okej!



http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment

2009-03-06 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0