5 Maj - 09.

Dagen har gått jätte bra även fast det var hur jobbigt som
helst & kliva upp imorse. Blev något avundsjuk när gubben
låg kvar under ett varmt täcke & fick sovmorgon, men det
hinner jag ta igen.
När jag kom på jobbet var jag några minuter sen eftersom
jag låg & drog mig så länge imorse, men det gjorde inget
för jag tog visst hissen upp idag ; ) kände mig lat.
Satt och höll dem sällskap medans dom åt frukost och läste
upp horoskopen, sen när dom skulle iväg & jobba städade
jag en lägenhet, putsade fönster & strök gardiner.
Känner mig riktigt duktig idag.

Jag slutade lite tidigare eftersom jag hade körlektion med
Kaj idag, det gick väl sisådär. Jag känner att jag har sån stor
press på mig själv så ibland går det rakt utsagt åt helvete..
men det är smällar man får ta, han skickar väl inte iväg mig
på halkbanan nästa vecka ifall han inte tyckte att jag är redo.
Efter körlektionen gick jag på gymmet där mamma var och
även fast jag var sur och irriterad bestämde jag mig för att
springa en timme & det var riktigt skönt.

Sen gick jag på dansens hus & fick se lite hur det ska se ut
på musikalen som är nästa vecka, måste säga att dom är riktigt
duktiga på att dansa. Vill spola tillbaka tiden då vi hade musikalen,
om jag visste att det var sista gången jag skulle få träffa dig då Maja
skulle jag berättat hur omtyckt du verkligen var.

Nej nu ska jag ta mig i kragen & göra lite nytta, funderar på att städa
upp på mitt rum lite innan jag duschar och gör mig klar inför teorin ikväll.

Älskling har skrivit så söta kommentarer på mina tidigare inlägg.
åh vad jag älskar dig gubben, du är så otroligt underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0