6 Maj - 09.

Gud så mätt jag är, men gud så gott det var med en så
lyxig lunch idag!
Blev inget jobb för mig idag, har hostat hela natten så
jag var hur trött som helst imorse när jag skulle upp.
Hoppas det känns bättre klockan fyra för då ska jag iväg
på riskettan, känns pirrigt även fast man inte borde vara
nervös. Drygt att man tar körkortet iår, hade jag tagit det
förra året hade riskettan inte varit obligatoriskt ;p

Är jätte glad för älsklings skull, han ska fara och prata med
en chef nu angående jobb : ) Och på honom lät det som att
han kunde fixa in honom på något vänster och jag är jätte
glad för det, äntligen! :)
Sen så pratade ju han & Linus om att starta eget, så den
möjligheten finns ju också :) Det kommer bli tok bra.
Själv oroar jag mig inte speciellt mycket för jobb brist när
jag går ut skolan, inom vården behövs man alltid.

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen & bestämt att jag ska på
matte kväll imorgon med Johanna på duvan, måste börja jobba
med det där så jag klarar det. Känns som att jag inte haft någon
tid över till matte när jag bara haft körkortet i tankarna, men det
kommer nog gå bra hoppas jag.

Ska bege mig in i duschen & göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0