7 Maj - 09.

Imorse när jag vaknade kände jag mig död, jag ville bara inte
kliva upp. Var tvungen att spola kallvatten i ansiktet flera gånger
innan jag kände mig som en människ igen ;p

Kom några minuter försent på jobbet och bad om ursäkt, som
jag alltid gör & min handledare är ju de sötaste " Men herregud,
inte behöver du be om ursäkt. Du är i tid alla andra dagar så det
gör absolut ingenting" Ja, hon är söt
Vi gick igenom mitt arbetsschema idag också, jag ska vara ledig
imorgon eftersom det kraschade med min körlektion, så ska jag
vara ledig en dag nästa vecka eftersom jag ska på halken, sen
ska jag vara ledig nästa fredag också för då är det begravning i övik.
Så då kommer jag få jobba någon helg framöver, känns riktigt bra
eftersom det är på helgerna som det händer något. Får man fara ut
och shoppa med dom boende, så det ska bli roligt :)

Efter jobbet for jag till mamma på dansens hus, gud vad duktiga dom
är som dansar! Musikalen iår kommer bli jätte bra tror jag, hoppas man
får någon tid över så man kan fara och kolla på dom.

Nu sitter jag bara & väntar på att klockan ska bli 3 så jag kan fara till
tandläkaren och fixa min tand. Sen hade jag tänkt fara & göra mamma
sällskap på gymmet, kanske springa en timme eller nå :)
Ikväll blir det mattekväll med Johanna!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack :)

2009-05-07 @ 19:31:13
URL: http://onlyf.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, det jag inte vill ha tror jag inte du heller vill ha, eller ja.. vissa saker är faktiskt fina :P men hade tänkt sälja allt på tradera inom en snar framtid :P

2009-05-07 @ 21:56:42
URL: http://onlyf.blogg.se/
Postat av: Peder

Älskar dig gumman<3

2009-05-07 @ 22:30:06
Postat av: sara

Jag älskar dig med Peder, mer än vad du någonsin kan ana!

2009-05-07 @ 23:34:35
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0