,

Teorin gick jätte bra, fick svar på frågor som jag inte alls
förstår något av. Men tillslut förstod jag!
Sitter här & kollar på blocket, jag vill så gärna ha en fin
första bil. Nu säger peder att han sålt sin och till vem vet
jag inte, om han nu sålt den för pengar och inte bytt den
mot någon av bilarna jag ville ha så tycker jag inte att han
är snäll ;p hoppas hoppas..

Jag har fått träsmak i rumpan, borde egentligen duscha efter-
som jag varit på gymmet en timme men jag är så trött att jag
håller på att somna här. Lär nog bli en tidig kväll, får sovmorgon
imorgon så då får jag ta igen att jag sovit så lite sista dagarna.
Så jobbar jag eftermiddag imorgon, skulle få sluta tidigare så
jag skulle hinna och se musikalen klockan 7, snacka om att jag
har en underbar handledare! Hon skulle flexa och fara på den så
då fick jag ledigt :)

Funderar på att göra några faser, sen kanske lägga mig och se en
bra film. Förresten så åt ja nyss middag, fil med flingor fick det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0