. . .

Varför?
varför ska det bli så stor förändring?
Vi sitter inte längre på ditt rum & pratar
problem i flera timmar, vi förfestar inte
längre på ditt rum & blandar äckliga drinkar.
vi skrattar inte åt saker som vi alltid gjorde
förr, jag vet inte ens om det finns något vi längre.
jag har alltid funnit någon slags trygghet hos
dig, det har alltid varit dig jag vänt mig till när
allt känns dumt & man varit på botten.
jag kan inte med ord beskriva hur det känns
inombords när jag tänker på saker vi gått
igenom, vad vi gjort & vad vi varit med om.
det var dig jag kom till & hörde av mig till när
något hänt, för jag visste att du gav mig kloka
råd och kunde berätta vad jag gjort för fel.

jag vet inte vad mer jag ska säga, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0