.

Kvällen har varit lugn & skön, precis vad jag behövde.
ibland känns det inte riktigt som att jag följer med i
allting som sker, direkt man känner sig trött och less
så börjar man tänka på allting & då bristar det bara.

Det var skönt att ta sig en promenad med älsklingshunn.
Vi gick in på stan & lilla gumman fick följa med in på hår-
bolaget, inte alla dagar man ser en hund på en frisörsalong ; )
Så när vi kom hem la jag mig framför tvn och såg på The hills,
det skönaste med MTV är att dom har så korta reklampauser.
och jag måste verkligen rekomendera att se The hills, sjukt bra.
Erik & Lisa kom förresten och hälsade på ikväll, Andreas &
Jesper var med : ) Gud vad längesen det var jag såg dem, sist
var nog när jag bytte blöja på dem & styrd runt dem i barnvagn.
Ja det var tider det.

Blev så glad när jag gjorde en fas tidigare idag, bara ett enda fel!
funderar på att göra ytterligare en, har nästan blivit beroende.
imorgon får jag sovmorgon, så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0