. .

Jobbet gick kanon, vi kom på något vänster in på hårlöss & när vi
pratade om det kliade det överallt kan jag säga, det är psykiskt.
Vi var iväg & köpte ett köksbord till en boende och fixade en lampa.
När jag skulle hem var det ingen hemma, så jag fick minsann gå
hem i regnet utan några kläder nästan ;/ hua så kallt, tur pappas
fliströja finns så man blir varm!

Farmor hade ringt mig tusen gånger när jag var på jobbet så jag
blev lite halvrädd och hon ringde igen när jag slutat jobba och frågade
varför det var någon helikopter som flygit runt där peder och dom jobbat.
Peder hade aldrig hört någon så det hade iallafall inte hänt något, tur det.
Farmor är så söt, hon blev orolig och vad tvungen att höra så han tagit sig hem :)

Älsklingen följde med pappa & hans lag på plantering och mamma
är & ska operera sig, så det är ganska ensamt här hemma kan jag
lova. Men jag ska fortsätta läsa lite intressanta & ointressanta bloggar
och ta mig lite fika.

Jag längtar tills på fredag då vi ska fara & hälsa på mamma och så ska jag
shoppa lite hade jag tänkt, ska dra med mig pappa och han längtar nog även
fast han inte erkänner det ;) haha!

jag saknar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0