.

Det är så orättvist, jag önskar att döden inte fanns.
Om döden inte fanns och om gud verkligen fanns
skulle Maja fortfarande vara vid liv och man skulle
kunna se hennes leende igen.
Om gud fanns skulle jag få krama om min morbror
i sommar igen, det skulle inte varit sista gången i
somras. Det är så oträttvist, jag saknar dig morbror.
Och om gud fanns skulle den unga tjejen inte dött i
bilolyckan som skedde för några veckor sen, ser inte
gud hur många det är som bryter ihop och så många
som förlorar den dom älskar mest i hela världen?

Man vet inte vad man har försen man mister det, jag
är inte bäst på att berätta för människor hur mycket
dom betyder. Men jag älskar mina vänner och det
spelar ingen roll hur mycket man glider isär, man
har skapat minnen och dom har en stor plats i mitt
hjärta. Det finns ingen som någonsin kommer kunna
ta mina vänners plats i mitt hjärta, ni är helt underbara.

jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att förlora sin
bästa vän, sin pappa, sin mamma, sin bror eller sin syster.
jag skulle aldrig orka, jag älskar dom för mycket..

Peder, kom ihåg att du alltid kommer vara nummer ett.
jag älskar dig mer än vad jag någonsin älskat något i
hela mitt liv, du är hela min värld och jag vill dela mitt liv
med dig. Den känslan du får mig att känna när du håller
om mig & kysser mig går inte att beskriva med ord.
Jag önskar du fick se dig själv genom mina ögon, då
skulle du få se hur fantastisk du verkligen är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ha så sexiga bröst;-)

2009-05-31 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0