Fredag.

Min fredag har varit riktigt slö måste jag säga, imorse när jag
vaknade hade jag världens huvudvärk & bestämde mig för att
ställa in körlektionen med Kaj.
Men han sa att det inte var någon fara för han tycker att jag är
väldigt duktig och att jag skulle klara halken galant.

När pappa slutade jobba åkte vi in på domus till farfar, vi följde
med honom på granngården för han skulle hämta sin nya åk-
gräsklippare. Sen åkte vi till Sidberg och fikade, kaffe & skorpor :)
Hemfärden bestod av prat, otroligt mycket prat.
Det känns så skönt att man inte är ett dugg rädd för att berätta
någonting för sin egen pappa. Han är som en bästa vän, som
alltid finns där & stöttar en. Att lätta på hjärtat är otroligt viktigt,
det behöver kanske inte alltid vara för någon nära. Men det är
alltid så skönt att få prata ut, verkligen berätta hur man känner
och någon lyssnar på en.
Jag är glad att du fick mig att tänka om, jag älskar dig pappa!

När vi kom hem åt vi middag och på bara några sekunder så
blev jag ensam hemma, mamma for på gymmet & tränade och
pappa for på fotbollsträning.
Så jag bestämde mig för att baka chokladbollar, goda blev dom!
Men då hände nog det sjukaste jag någonsin varit med om, när
jag var klar så ställde jag skålen på diskbänken och gick till datorn.
När jag kommer tillbaka bara några minuter senare så var den
spårlöst försvunnen & jag är ju som jag är, direkt det händer något
så hör jag konstiga ljud och får för mig att det är någon i huset.
Jag måste ha lagt bort den där skålen någonstans, eller så får
jag bara för mig att det var en brun skål & inte en vit som ligger i
diskmaskinen, nej jag har nog blivit senil tror jag ;p

Tog mig iallafall en promenad med hunden till tannen och fick åka
bil hem, svängde in på masses & köpte lite gott till ikväll :)

Nu ligger älskling & ser på någon film med brad pitt, jag ska nog
lägga mig i sängen & göra honom sällskap.
Och ikväll får vi sova tillsammans, det var tomt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0