Fredag.

Sötis Frida har försökt fixa min blogg ett bra tag nu & jag
måste säga att hon är riktigt duktig även fast det inte går
som vi vill ;p Som tillexempel att / Sara är längst upp på
sidan när det egentligen skall vara under varje inlägg.
Är det någon som vet hur man fixar det? Isåfall vill jag
gärna ha hjälp med det!

Har gruvat mig för den här dagen, somnade två inatt
för jag kunde absolut inte sova. Jag tror att den största
smällen kommer idag, det är verkligen idag vi måste
ta farväl. jag önskar att du kunde komma tillbaka..

Jag älskar dig peder, vad som än händer så kommer
det alltid vara vi två. Du är det bästa som någonsin hänt mig!

Kommentarer
Postat av: tellan

klart du ska ta åt dig din snygga fan..tyck du ska ge mig lite skönhet..morrr

2009-05-15 @ 17:47:38
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0