Fredag.

Igår blev det fest och det var riktigt roligt måste jag säga,
första gången jag far ut och det inte blir ett helvete så jag
måste säga att jag är mycket nöjd med min insats ; )
Marcus skjutsade jag & Frida till Joakim där vi åt middag,
Jocke hade lagat något med nudlar och gud så gott det var!
Sen for vi till Johan och började dricka där, blev en hel del
dans också kan jag lova.
Så ville dom att jag skulle sjunga för dom för Johan ville höra
om jag var duktig, direkt jag slutade sjunga frågade han vad
jag gick för linje & jag sa ju omvårdnad. Då fick jag minsann
höra att jag valt fel linje & att jag borde gå estet musik, haha.
Det var väldigt roligt att höra, att dom tycker att jag är duktig : )
Jag tycker faktiskt att jag borde sjunga mer, kanske gå med i
någon kör eller börja sjunga privat med någon.
men jag har bara inte haft orken, det kanske kommer ; )

Senare for vi på stan & träffade massa folk eftersom hotellet
inte var öppet igår så kunde man ju inte fara dit.
Men jag träffade jätte mycket trevligt folk, bland annat Hanna
och hennes Robin, Emelie från umeå som jag aldrig träffat
tidigare, Mia kom ju också där ett tag och det var trevligt : )
träffade Andreas när vi skulle fara och köpa cigg och inne
på ICA stod vi säkert hur länge som helst och bara pratade.

Jag var inte ute speciellt länge eftersom jag frös som en tok
och på festen vi var så var det bara äldre så det var inte så kul ;p
Älskling stannade igår så jag fick skjuts av han hem, när jag
kom hem fikade jag lite sen blev det sängen.

Känns skönt att jag inte är lika bakis idag som jag brukar vara,
har inte ätit något än och är absolut inte hungrig. Har kanske
fått i mig en apelsin & lite vatten, men snart ska vi äta grillat
så det blir gött : )
Ikväll ska jag umgås med Linnea & Sandra, ska bli roligt och
prata lite om gårdagen måste jag säga.

Lägger in lite bilder senare när jag har orken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0