fuck you, fuck you very very hard

Sitter på mammas jobb efter en timmes powerwalk på gymmet!
Äntligen har dom ljud på den här datorn så just nu lyssnar jag på
Lily Allen - Fuck you. Så har jag älsklingens tröja på mig och det
luktar sååå gott, finns ingen i hela världen som luktar goare än min
peder. Tänka sig vad underbart det är att vara kär, speciellt i dig.

Väntar på att pappa ska komma hit så vi kan fara ut & övningsköra
en stund, sen ska jag hem & duscha och kanske äta lite gopalt som
vi fick med oss hem av sötis farmor.
ikväll åker vi till ume & säljer min favvobil, inte min bil då utan peders
men den är så skön att köra. Ähjoejeah, det kommer fler cars!

tjokkkkkk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0