Kärlek.

Jag kan inte tänka mig att vi varit tillsammans ett helt år, det är
fantastiskt och helt underbart.
Känns som att det var nyss vi träffades och vi blir inte less
varandra än fast vi bor tillsammans.
För varje dag som går så älskar jag dig bara mer och mer,
du är allt jag någonsin önskat mig.
Tack för att du fått mig se vad äkta kärlek innebär!

Dagen har varit toppen, hann träna lite medans älskling
var på arbetsförmedlingen och efter det lagade vi en jätte
god middag tillsammans.
Sen såg vi lite på hjälp och jag måste säga att det finns
inget roligare program än det.

Nu håller älskling på att fixa med bilen lite, han passade
på medans jag ska bege mig in i duschen och snart
kommer mamma hem med lite gott tills ikväll, man måste
ju få unna sig när det är speciella dagar ; )
Varken jag eller Peder har ju firat ett år med någon tidigare,
så det känns verkligen speciellt.

Kommentarer
Postat av: Peder

Jag älskar dig mest av allt gumman, du är så himla underbar, du är verkligen allt som man kunnat drömma om.. Du är helt enkelt allt man behöver för att leva<3

2009-05-05 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0