Lördag.

Idag är det en såndär bara ligga hemma och mysa dag.
Jag och älskling tog en lång sovmorgon och bestämde
oss för att se på Rambo :) Den var faktiskt bra, nog för att
jag blir så förbannad när dom våldtar & slår kvinnor, men
Rambo räddade ju alla tillslut så jag blev nöjd ;)

Har hunnit gått på crosstrainern en timme medans jag såg
på sjukhuset, älskling är inte så förtjust i sjukhusprogram så
jag passade på att se på det medans han såg Alvin and the chipmunks.
Den filmen måste jag bara se senare idag, världens sötaste ekorrar!

Nu ska jag nog fortsätta städa mitt rum som jag påbörjat, man
måste dammtorka rätt ofta eftersom det blir så dammigt när vi
har dragit in älsklingens dator hit ;p men jag gillar att städa så
det gör absolut ingenting.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir än, hoppas Linnéa blivit piggare
så vi kan umgås :)

Jag älskar dig Peder, föralltid vi gubben. 
Jag hoppas att mina drömmar slår in
; ) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0