Lördag.

Begravningen igår, ja vad ska man säga? Det är aldrig roligt
när någon som stått nära en går bort. Och skulle jag kunna
spola tillbaka tiden till i somras skulle jag berättat för dig hur
mycket jag såg upp till dig & att jag alltid kallat dig för min
riktiga morbror, jag minns när moster skaffade en ny så var
han inte min riktiga utan jag var väldigt noga med att berätta
att du var min riktiga. Och jag kommer aldrig glömma att du
kom i sommar till moster för min skull.
Sov gott nu älskade morbror. ♥

Imorse klev vi upp rätt tidigt & for på tannen för att se älsklingens
minsta bror spela fotboll och gud vad duktig han var! :) Han blev
jätte glad att vi var där och kollade & han gjorde dessutom två mål :)
Efter deras första match for vi & handlade lite till våran middag ikväll,
vi for inte dit och såg den andra för det är så kallt ute.
Men jag hoppas det gick lika bra för dem! :)

Ikväll blir det nog bara lugnt, är fortfarande helt tom i huvudet efter igår.
Kanske umgås med någon ifall någon har tid, annars så blir det bara
att se något bra på tv.

Tack för att du är den du är & tack för att du stöttar mig när
jag behöver det som mest. Du är verkligen det bästa som hänt mig Peder
! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0