Lördag.

Har nästan nyss kommit hem från jobbet, fick sluta lite tidigare
eftersom vi gjort allting för idag :) Imorse gjorde vi dom sällskap
vid frukosten & tog det bara lugnt. När dom var klara tog vi en
promenad på dollarstore & köpte lite saker, sen for vi in på stan
& köpte hårfärg och så färgade jag håret på två boende :)
Det är så roligt att dom blir så glada, man ser verkligen hur
tacksamma dom är.

Sedan lagade vi en god kyckling gryta tillsammans & sen fick jag sluta.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt, funderar över vad jag ska göra
ikväll. Pappa håller på att grilla och jag har redan ätit ;/ men en liten kött-
bit ska nog gå ner ;p

jag älskar dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0