Lördag.

Nu har jag just kommit hem från jobbet & svettas som en
tok gör jag, det är ingen sol ute men det är ändå fruktansvärt
varmt.
Idag har det varit jätte roligt att jobba faktiskt, man får göra så
mycket mer på helgerna. Vi har hunnit varit på stan och shoppat
lite och så har vi lagat middag tillsammans och bure upp sommar
möblerna.
Imorgon ska jag visst till kyrkan, en boende ville ha med mig.
hahaha så sött, jag har aldrig varit i kyrkan förutom på avslutning ;p
men det blir nog roligt : )

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att göra lite teori
men jag vill baka också. Pappa fyller ju år imorgon så vi ska baka
tårta och massa kakor, mums : )

/
Konstigt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0