lovelovelovelovelovelovelove

Du ser på mig som ingen annan någonsin gjort
och när allting är påväg att rasa finns du där som
ingen annan. Jag är så tacksam över att jag fått
uppleva så mycket med dig under det här året och
vi har redan hunnit skapa minnen, fler ska det bli.
Du är nog den människa som vet exakt allting om
mig och du kan mig utantill, det finns inga ord som
kan beskriva hur oerhört lycklig jag är som får ha dig
i mitt liv. Jag hoppas på oss, jag hoppas på en evighet
med dig. Du är det bästa som någonsin hänt mig.

Jag älskar dig Peder! ♥

Kommentarer
Postat av: Your lover

Vi kommer alltid skapa fler minnen<3 älskar dig mest min snygging;-)

2009-05-28 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0