Måndag.

Jag är helt slut i kroppen efter en hel dag på halkbanan, men roligt
var det som tusan kan jag lova :)
Trodde inte det skulle vara speciellt roligt, trodde jag skulle vara liv-
rädd men när man väl kom dit och fick sladda så ändrades det ;)
Vi for klockan 7 imorse, jag linn emma och anna.
Kändes skönt att vi visste vilka alla var så blev det inte så stelt och
vi pratade konstant både på ditresan, när vi var på halken och hem-
resan. Det var ju hur roligt som helst, vi fick dagens lunch där och
fick testa på en massa olika saker. Skulle lätt kunna göra om det!
Ska övningsköra till Kaj ikväll och hämta mer koder så jag kan träna
mer på teorin, han ska visst boka uppkörning & skrivningen för mig
mycket snart ;)

Imorgon skulle jag visst få övningsköra till Kriberg, tror jag skulle
få testa köra marcus bil. Inte dåligt!

Håller på att göra om bloggen, därför det ser ut som skit.
Men det ordnar sig nog snart.

Jag älskar dig Peder!:)
Kommentarer
Postat av: Emma

Fan, man måste ju ha en kikare för att se dit bort.

haha en trevlig dag vare verkligen :)

2009-05-12 @ 23:16:49
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHA! Det var dagens kan jag lova ;)

Jo, det var en underbar dag :)

2009-05-18 @ 16:03:43
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0