Måndag.

Måste verkligen köpa mig en par sommarskor, alla
mina har försvunnit och jag har nästan inga att ha på mig.
Hade ett par vita som tofflor med ett spänne på som var
jätte gulliga, men dom är såklart borta.
Men jag får ju min lön snart, så då ska jag passa på att köpa
ett par sommarskor & massa sommarkläder!

Jag är inte speciellt trött idag, kunde inte ens somna om när
Peder steg upp för att fara på jobbet klockan 5.
Och det blev ändå ganska sent igår, for och körde bil till
sidberg och hälsade på farmor & farfar :) Och så skulle dem
kolla efter nå älgar så jag fick vara chaufför.

Idag blir det att jobba, ser ut att bli varmt idag så skönt att jag
bara jobbar till 12. Ska fara på gymmet och springa då hade jag
tänkt, sen ikväll blir det nog ume för peder ska sälja bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0