Måndag.

Det blev ingen lång arbetsdag för mig idag och lika glad är jag
för det, har inte varit såhär trött på länge. Kändes som att jag var
död imorse men ändå tog jag mig upp, är nog för att det är så
fruktansvärt underbart att jobba med dom människorna jag jobbar
med :) Dom är helt otroliga och lika glad blir dom varje gång vi ses.

Efter jobbet träffade jag Mia & Jocke och gick med dom en bit, var
jätte roligt att träffa dom eftersom vi nästan aldrig ses ;/
Sen for jag en snabbis på mammas jobb och träffade Andreas.
Gud så stor han blivit! Tänka sig att han & Jesper har man bytt blöja
på. Det var roligt att träffa honom, mamma ska ju bli handledare
åt honom nu när han börjar sjuan & dom ska ju flytta hit.
Dem skull hit ikväll och hälsa på, var ett tag sen jag träffade Lisa också
så det blir roligt!

Sen gick jag till pappa och fick åka med honom hem, då åt vi lunch &
for på masses och köpte oss en glass. mums!
Nu har jag just tagit in älsklingshunden och ska väl bege mig ut på en
promenad, även fast jag har träningsvärk till tusen sen igår ;p ojoj.


Min älskling!

Kommentarer
Postat av: mia

de var kul och träffa dig med=)

2009-05-25 @ 18:09:28
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0