Måndag 4 Maj - 09.

Idag har vi varit tillsammans ett helt år.
I 365 dagar har vi delat allt, både glädje
och sorg. Även fast så många hatar att det är vi &
försökt förstöra så länge så håller vi fortfarande ihop.
Och det är jag så fruktansvärt glad över, våran kärlek
övervinner allt.
Tack för att du funnits där och
för att jag får vara din, jag hoppas på
många många fler år med dig!
Tills döden skiljer oss åt.

Imorse gav jag älsklingen frukost på sängen
och efter det somnade vi om så vi har nyss vaknat.
Idag blir det bara en massa mys & sen gå ut och
äta tror jag : )

 
 


Jag älskar dig! <3
Kommentarer
Postat av: Peder

Du är underbar älskling. Tack för en helt fantastisk dag.. Klart vi kommer med varandra i många år till.. Du och jag.. Du gör mig till världens lyckligaste person sötnos:) tack för att man får vandra med dig<3

2009-05-05 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0