My love is like a song, that goes on and on forever

Har hunnit bli lite gladare iallfall under kvällens gång.
Pappa fick mig att tänka, men räcker det längre än så? - Hope so.
Kvällen har spederats framför robinson & singing bee med goda
nötter. Kan säga att jag inte ville Erik skulle åka ut, tycker dom där
sura brudarna kan gå hem. Dom skulle aldrig överleva en dag på
den där ön utan grabbarna, nu säger jag inte att vi brudar är klena
men jag tycker så om dem.

Fick just veta att mamma beställt tre nya Katarina Von Bredow böcker
till mig, underbara mamsen.
Jag har läst ut fyra av hennes böcker och nu hade mamma beställt
" Expert på att rodna " "Räcker det om jag älskar dig? " och " som om ingenting "
och jag lääääängtar tills dom böckerna kommer, det finns ingen i hela världen
som skriver bättre böcker än Katarina, hennes böcker är underbara.

Jag kom just & tänka på hur extremt mycket jag vill ha en hund.
Vi har två jämthundar & dom är världens goaste, men jag vill inte
ha någon jakthund. Jag vill ha såndär knähund, en Bichon Frise.
 

Nu har jag gjort två faser & ska lägga mig i sängen och se något
bra på tv. Jag längtar tills imorgon då jag får pussa på världens
underbaraste Peder Håkansson, jag älskar dig gubben!


Kommentarer
Postat av: Peder

Haha här kommer inte någon sådan hund in i bilden:p ska vi köp någon ska de vara en jämthund;-)

2009-05-24 @ 06:24:02
Postat av: mia

Du skriver att de är bara att fråga men om man frågar vad de är så säger du alltid att vi tar de sen..är de inte bättre prata om de å säga som de är..man kan inte bara skriva hela tiden att mår dåligt utan att säga vad de är när vi som oss bryr oss om dig...Prata om de hjärtat de är mycke bättre..

kramen

2009-05-24 @ 15:27:37
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0