Onsdag.

Idag är det ingen rolig dag måste jag säga, först och främst
så är jag ensam hemma och det gillar jag verkligen inte.
Ibland kan det vara skönt att få vara själv och rå om sig själv
men idag känns det inte alls roligt att vara själv.
Sen så är det piss väder ute och då är ju nästan hela dagen
förstörd, önskar det var sol ute så man kunde fara ut & springa.

Pappa & Marcus for just till Storuman för Marcus skulle kolla sin
rygg, hoppas dom kan fixa till den så han slipper ha ont!
Jag kunde inte följa med eftersom jag börjar jobba klockan tre &
dom skulle inte vara hemma försen fyra. : /

Mamma är och ska operera sig idag, men hon ringde för några
minuter sen och sa att hon kanske inte får göra operation idag efter-
som alla akuta fall går före, måste säga att jag blir lite smått irriterad
över det. Hon har legat där inatt och varit nervös som tusan och sen
kanske dom skickar hem henne för att hennes tid stryks? That´s bad.

Sötis farmor är i stan och erbjöd sig att skjutsa in mig på jobbet senare
eftersom det är så dåligt väder, åh så underbar min farmor är!

Jag ska ju bjuda dom på jobbet på fika idag hade jag tänkt, har köpt en
god tårta från lilla bageriet : ) Känns riktigt tråkigt att det här är min sista
dag som jag får umgås med dom riktigt rejält, imorgon och på fredag är
jag ju bara med dom vid frukostbordet innan dom går på jobbet.
Dom människorna jag jobbat med nu kommer jag aldrig någonsin att
glömma, dom har verkligen satt djupa spår inom mig.
Underbarare människor finns inte!





Kommentarer
Postat av: jessica

Ja jag håller me fullt ut. Men det ska alltid finnas sånna där som är för mycket.



Vars är det du jobbar då? :)

2009-05-27 @ 11:01:52
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: jessica

ja juste ja :)

2009-05-27 @ 11:10:05
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0