Söndag.

Det är så otroligt skönt att både kunna & få sova ut på
morgon, vi har just vaknat och vi somnade ändå inte så
sent igår heller.
Igår for jag till Frida, åt goda jordnötter & såg på eurovision.
Efter det for jag med pappa ut & övningskörde lite, lite roligt
att mina föräldrar glömmer bort att vi är ute och övningskör ;p
Ibland tänker dom inte ens på det, men det tar jag som något
bra måste jag säga :)
När jag kom hem fixade jag håret på älskling, klippte hans hår
och färgade det :) Lite synd att han är så mörk så man måste
färga blondt två gånger för att det inte ska bli gult ;p

Idag ville pappa ha hjälp & kratta gården, sen efter det ska jag
bege mig ut och springa en timme.

Tänka sig att jag vet vilka datum det blir uppskrivning & uppkörning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0