Söndag.

Idag har jag gjort mycket nytta måste jag säga, fick mig till och med en
rejäl sovmorgon imorse och det behövdes verkligen.
När jag klev upp fick jag med mig pappa till Sidberg där vi fikade massa
gott & lastade ved. Så fick jag köra lite på hemvägen med släpvagn.
Efter det följde pappa med mig ut på cykeln medans jag sprang, vi ska
göra det 3 gånger i veckan nu hädanefter eftersom han kommit på att min
kondition ska bli ännu bättre ; ) snäll pappa är. Men jag måste säga att det
märks att han tränar Lycksele A-lag när man springer med han ;p
Men det är bara skönt, jag älskar att träna.

Nu har jag lastat in all ved i pannrummet, en hel släpvagn full med ved!
kan säga att jag har lite ont i armarna & för att inte tala om hur ont jag har
i ryggen. Men det är positivt, både kondition & styrka på samma dag.

älskade mamma håller på att spola upp varmt vatten till mig i badkaret
så jag ska ta mig ett långt varmt bad på en liten stund, sen ska jag fixa
mina naglar & kanske göra lite teori.

Får ju träffa älsklingen ikväll, gud vad jag längtar ;)



Kommentarer
Postat av: lillalex

Saknar dig sööötnos!

2009-05-25 @ 20:12:08
URL: http://lillaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0