Söndag.

Jag har varit inne i en fas eller vad man nu ska kalla det dom
sista dagarna och det är orsaken till varför jag inte skrivit.
har bara varit jobbigt och inte haft lusten att skriva men nu har
jag fått tillbaka suget, känns skönt att skriva av sig lite.

Helgen har varit kanon, underbart väder har det varit också.
Igår såg jag Lyckseles match för första gången på väldigt
länge och dom vann, så glad jag blev.
I veckan har dom match mot Betsele och det är en match
man bara måste se, ska skrika så jag blir hes.
dom måste bara vinna!

Idag tog jag, älsklingen och pappa en promenad i det sköna
vädret. Har även hunnit måla lite på mammas vagn som hon
ska ha blommor i till sommaren, den blev fin : )
Idag var det ju morsdag också, jag var först med att säga grattis
till min underbara mamma på morsdag, vi for på golden bar och
åt middag med alla. Mys!
Nu har jag & pappa just kommit hem från en match, pappa ville
se några av hans spelare spela så jag ställde upp.
Alltid lika mysigt att umgås med pappa, han är världens bästa!



Imorgonbitti opereras mamma, jag håller tummarna för dig.
Det kommer gå jätte bra, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0