Söndag.

Igår skulle vi se Alvin and the chipmunks och vi hann se lite
över halva innan mina ögonlock blev för tunga.
Ska fortsätta se den idag ifall jag får någon tid över, ska övnings-
köra en hel del och plugga teori som tusan.
Det är så svårt, för man vet inte vad man ska kunna och jag gör
frågor om och om igen och hoppas på att jag kommer kunna allt.
Men det är bara att kämpa, har några koder kvar och sen sa Kaj
att jag skulle få fler ifall jag tyckte att det var nödvändigt.

Imorgon är det dagen med stort D känns det som, jag är inte nervös
nu men imorgon klockan halv 7 kommer min mage att vända sig ut
och in tror jag. Det kommer nog gå bra, hoppas jag!

Nu ska jag fortsätta med teorin, det är roligt men jag längtar tills det
är över. Ska träna lite på crosstrainern idag också hade jag tänkt, men
först ska jag gå och pussa på världens bästa P:)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja men nått sånt :P

2009-05-11 @ 13:04:03
URL: http://onlyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0