Tisdag.

Praktiken idag gick toppen, höll dem sällskap vid frukosten &
läste upp horoskopen för dem. Dom är så söta för dom blir
alltid lika glada när dom ser en.
När dom for på jobbet så fixade jag lite grejer med lappar &
skrev ut lite på datorn. Min handledare tycker att det är bra att
jag kan med datorer så hon fick lära sig ;)

Efter jobbet gick jag till mamma och fick se en snutt av musikalen,
ska strax fara & köpa biljetter till den så jag kan se den imorgon kväll.
När jag ser dom stå där, dansar & sjunger så tänker jag tillbaka på
hur det var när vi hade musikalen. Det var så otroligt bra och man
kämpar dag ut & dag in för att det ska bli bra och i år tror jag att musikalen
kommer vara toppen!! jag längtar tills jag får se hela.

När jag varit hos mamma kom pappa och hämtade mig, vi åkte till Kriberg
och skulle se vad det var för fel på Marcus bil. Dom trodde att dom hittade
felet och skulle beställa hem nå grejer innan dom kunde fixa, så det blir nog
en tripp dit snart igen :) Var jätte mysigt att åka dit bara jag & pappa, det
känns så bra att bara få prata vi två och skratta åt alla korkade människor!
Påväg hem svängde vi förbi hos farmor & farfar, fick gomacken och farmor
är ju så söt! " Sara, nu äter du!! du håller ju på att försvinna, den där spe
kroppen kommer inte orka annars
!" hahaha ;p farmor är så söt :)

Nu ska vi snart fara på begravningsbyrån, jag får en stor klump i magen
bara jag tänker på det.
Ikväll blir det teorikväll, sen när jag kommer hem ska jag göra några faser.

Jahadu älskling, snart kanske du har fixat mig en bil ;) Jag älskar dig Peder! ♥

Kommentarer
Postat av: Peder

Hörredu älskling, de kom å bli dyrt sötnos;-) älskar dig

2009-05-12 @ 17:16:28
Postat av: sara

hahaha, äh gubben. ja vet nå du gå me på ;) älskar dig!

2009-05-12 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0