Torsdag.

Sitter på mammas jobb och njuter av doften av nybakta bullar :)
Fick sluta tidigare idag eftersom det inte fanns så mycket att göra,
men jag hann städa & hålla dem sällskap vid frukosten.
Nu är jag ledig imorgon och jobbar lördag, sen är jag ledig söndag.
vill inte ens tänka på att dom här veckorna snart är slut, kommer
saknar ihjäl mig efter dom.

Idag blir det nog inte att göra speciellt mycket, var sugen på att fara
& träna på gymmet men det är tyvärr stängt. Får hoppas på att det blir
bättre väder under dagen så kan man ta sig en promenad eller något.
Kajsa kommer & hälsar på idag också, min gamla favoritlärare som
jag hade under högstadiet! gud vad jag saknar henne, hon var en sån
som alltid såg på en när något var fel och frågade alltid hur man mådde.
tur jag hann ha henne alla tre åren, hon flyttade till Skellefteå när jag
började gymnasiet. Man önskar att fler lärare var som hon!

Ikväll hoppas jag på mys med världens bästa peder & kanske en bra film.
det är så underbart att vara kär, önskar att alla fick uppleva det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0