Torsdag.

Idag var det min sista dag med handledaren jag spenderat
mesta tiden med, känns riktigt tråkigt måste jag säga.
Hon blev en vän, en rolig och social vän.
Har aldrig haft så roligt med en handledare som jag hade
med henne! Men vi ses igen I hope.
Ringde iallafall chefen imorse och anmälde mig frivilligt som
kontaktperson till en handikappad, så får hoppas på det bästa!

När jag kom hem från jobbet var Joakims jobbarkompisar här
och hade fixat både våran och peders dator, snacka om att jag
blev glad. Nu går han inte sådär segt som den gjorde när han
hade lägenheten i Åsele, då kunde man ju inte spela musik
samtidigt som man var inne på en internetsida.
Efter att jag slängt i mig en jättegod paj for vi på löparbanan jag
& pappa, vi tog tid och det var en bättre tid än förra gången.
Det börjar ta sig! ; )

När vi kom hem var Ingela här & hälsade på, drack kaffe & fikade.
Hon är en sån som man blir så glad av att bara se på : )

Och jag vill bara att det ska vara morgondagen idag!
jävlar i mig vad jag ska shoppa, massa sommarkläder
och sommarskor, så ska jag visst köpa mig en bikini : )
Mamma har förresten fått operationstid nu, på måndag
bär det iväg igen. Det är hon värd!

Nu har vi just ätit middag, jag ringde och bjöd hit Marcus på middag
eftersom han och peder skulle ut i skogen ikväll.
Jag ska väl börja leta mina mattegrejer som jag inte rört sen sist jag
var på duvan, ikväll ska min älskade Frida med och räkna matte : )
Kan inte bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0