Torsdag.

Igår skrev en tjej till mig på msn något som jag blev riktigt
glad över, hon skrev "Alltså, jag beundrar alltid dig."
Och jag var tvungen att fråga varför, för jag har aldrig någonsin
hört något liknande.
"Du har gått ner så otroligt mycket i vikt och är hur smal & fin
som helst nu
" Och även fast jag har så sjukt svårt att ta in saker
så kändes det, jag blev så glad.
Hon ville ha tips om hur hon kunde gå ned i vikt och tyckte att jag
gav henne styrkan att vilja gå ned i vikt.
Det är riktigt roligt när människor skriver sånt, det värmer.

Jag och älskling har just vaknat & jag kan säga att vi aldrig sovit
såhär länge under den tid vi varit tillsammans. Och det var riktigt
tur att jag fick ont i magen och kollade på klockan annars hade
gubben kommit försent till besiktningen ;p
Jag börjar inte försen klockan 3 idag och ska väl börja göra mig
klar snart, synd man jobbar dagar då det är så himla bra väder.
Men jag ska nog lägga mig ute på altan och sola lite innan jag
börjar göra mig klar.

Igår var jag och bästa Frida på 9ornas musikal, den var helt otrolig!
Jag tror att jag skrattade mig igenom hela musikalen och sen var
det två killar som sjöng solo som sjöng underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0