torsdagkväll

Vid den här tiden borde jag ligga i sängen med tanke på att jag
ska upp halv 6 imorgon & jobba. Men jag är bara inte trött, vi har
varit i sidberg hela kvällen och jag fick övningsköra dit, muy bíen.

Imorgon ska vi iväg och shoppa en massa sommarkläder så jag
jobbar bara två timmar eller något men det passar ju bra, sista
dagen och allt. Jag gruvar mig, vill inte att praktiken ska vara slut.
jag har trivts som fisken i vattnet på villaryds handikappboende, dom
är helt enkelt underbara. Det var som pappa sa, dom är såna speciella
människor att dom fastnar inuti en på något sätt.
Det är så sant, jag kommer alltid minnas dom här människorna och
kommer ta med det jag lärt mig när det gäller handikappade.
Det finns inga bättre människor, alla borde pröva på en dag med dem.

Ska krypa isäng & vänta på att älsklingen ska duscha klart ; )
det blir en tuff dag imorgon med massa sveda i börsn!

Du är mitt allt!
Inget utan dig Peder. ♥

Kommentarer
Postat av: mia

de gå in lev livet när de inte finns nå liv

2009-05-29 @ 19:02:54
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0