heyy

Jag har så otroligt ont i mina ben och ja, det kallas träningsvärk.
Har fortfarande ont sen jag & pappa tränade i söndags och så var
vi på tannen idag så jag fick springa med pulsbälte och mina ben
är döda, det gick väl sådär. Känner att jag har mer att ge men det
är bara att ta nya tag, vi ska ju träna mer i veckan så : )

Fick just sms av mamma att jag ska ta spruta på henne i tio dagar
när hon kommer hem, det känns lite fränt måste jag säga.
Då får jag äntligen sticka på en människa och inte på en plastarm
som vi får göra på skolan.
Hon opereras imorgon, ska hålla tummarna hela dagen det lovar jag.
Jag & pappa åker till henne på fredag direkt efter jag slutar jobba så
hinner jag gå en snabbis på stan, måste köpa nya sommarskor.
Pappa ser verkligen framemot att shoppa kan jag lova ;)

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0