vänskap..

Allting känns så tomt & jag vet inte vad jag gör för fel
jag önskar jag visste så jag kunde ändra på mig, är
jag inte rolig? är jag inte intressant att vara med?
man blir så ledsen direkt man tänker på hur otroligt
många kompisar man tappat, jag har några vänner
som jag ser som mina bästa. Men det känns till och
med som att man glider ifrån dom bästa & så vill jag
verkligen inte ha det, jag älskar er och vill alltid ha kvar
er i mitt liv. Men jag vet inte vad jag gör för fel, bara för
att jag & peder bor i samma hus betyder det inte att vi
måste vara med varandra jämt.
Vi är nästan aldrig med varandra med tanke på att båda
jobbar och sen gör vi mycket annat än att vara med varandra.

Frida, vi har varit kompisar hur länge som helst & jag älskar
dig lika mycket nu som då. Du finns alltid där när man behöver
och vi har så grymt roligt varenda gång vi ses, jag önskar jag
slapp känna rädslan av att förlora dig. Kom ihåg att du är guld värd.


Linnea, du är den jag växt upp med & jag minns så väl när vi träffades.
jag kom på min tja, rosa,svart vita cykel och du & din mamma var ute på
gården. Vi började bara prata och du presenterade mig för din mamma,
sen dess har det alltid varit vi. Vi sovde nästan alltid hos varandra, jag
såg din mamma som min mamma och din bror som min lillebror för
det kändes som att jag bodde hos er. Vi har varit med om så otroligt
mycket tillsammans, jag vill verkligen inte tappa det vi byggt upp.



Hanna, när vi spelade fotboll tillsammans var det inte mer än ett hej
på varenda träning & match, när jag fick veta att vi skulle gå i samma
klass på gymnasiet blev jag överlycklig. Allting var så spännande och
vi blev jätte bra kompisar direkt, hela ettan höll vi ihop. Det var vi två
mot allting, nu är allting helt annars.. jag önskar man kunde spola tillbaka
tiden. Vi har haft så fruktansvärt roligt tillsammans, alla skratt, alla gråt.
Du ska veta att jag tänker på det jätte ofta - jag saknar dig.
 
Jag hittade inte bilden på oss tillsammans :/
Kommentarer
Postat av: Josefine

jag & jannike körde upp tillsammans så jag åkte med under hennes uppkörning & tog över ute på en grusväg. där fick jag börja med att göra kontroll på alla bilens lampor. sedan fick jag börja köra efter grus/ler vägen & då sa att åt mig att köra 70 km/h och sedan bromsa allt vad jag kunde. sedan fick jag köra över en järnvägskorsning. köra ut på landsväg och köra en liten bit. svänga in vid dammen mellan lugnet/betsele och backa runt ett hörn. sedan fick jag göra start i backe, köra in till stan & parkera vid duvan. sen var jag klar :)

2009-05-22 @ 01:21:19
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0