you be right here with me

Jag fick en jättesöt kommentar av någon som verkar gilla
mina bröst, ja
älsklingspeder jag funderar på vem det är ; )

Har legat & kollat på LA ink och jag måste bara säga att det
finns ingen snyggare brud än Kat Von D!
Jävlar i mig säger jag bara, jag brukar inte tycka att det är snyggt
på tjejer när man har tusen tatueringar men det klär henne.
Hon är så otroligt snygg i sina tatueringar, gosh.

 

Har även börjat fundera lite på vad jag skulle kunna göra för fler
tatueringar än den jag har och jag har kommit på något jättebra.
Det är verkligen något som betyder för mig och något som alltid
kommer betyda oerhört mycket för mig, jag har nämligen tänkt
tatuera in ett ansikte någonstans på min kropp på en människa
som jag älskar mer än allting annat på denna jord och som alltid
finns där oavsett vad.
Det är bara till att börja spara ihop pengar, ska nog fråga en bild-
lärare som jobbar på finnbacken som mamma pratar med rätt ofta.
Ska höra med henne ifall hon skulle kunna rita av bilden eller något,
hon är grymt duktig på att rita!

Imorgon börjar skolan, det kommer kännas rätt konstigt att komma till
skolan med vanliga lektioner när man är så van att jobba.
Saknar redan dom på boendet, vill tillbaka!
Men nu är det dags att börja tänka på betygen och jag måste börja jobba
hårdare med både projektarbetet och matten, det är något jag lovat mig själv.
Jag skulle få göra bort engelskan jag har kvar i veckan och snacka om att jag
blev glad när hon skrev att mitt betyg i engelska B kommer bli ett G!
Tusan vad nöjd jag är över det, som jag har kämpat.

Nu ska jag gå och pussa på världens finaste peder : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0